donderdag 23 februari 2012

Nieuwe stroom aan tips en meer op komst

Het is alweer een tijdje stil op m'n blog. Heel erg stil zelfs. Zo stil dat je haast zou denken dat ik na een paar weken experimenten er alweer mee gestopt ben. Niets is echter minder waar: al mijn energie werd opgeslokt door het leren kennen van een nieuwe werkplek alle bijbehorende nieuwe indrukken. Sinds eind januari ben ik namelijk gestart bij Architektenburo Roos en Ros als technisch ontwerper.


Naast mijn teken- en coördinatiewerkzaamheden tijdens het voorbereidingstraject zal ik als lid van de Revit-werkgroep mijn ervaring met dit programma gebruiken om mee te helpen de overstap van Arkey naar Revit zo soepel mogelijk te laten verlopen en collega's te ondersteunen bij het leren werken met Revit.


Voor mijn blog zal mijn nieuwe baan een hoop nieuwe inspiratie opleveren. Ik zal zelf een grote variatie aan projecten gaan modelleren, maar zal ook te maken krijgen met beginnersvragen, nieuwe work-arounds, optimalisatie van de template en de bibliotheek. Ik verwacht dan ook weer met grote regelmaat mijn bevindingen te kunnen delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten