donderdag 27 juni 2013

Bug: Tekla IFC import add-in blokkeert Revit Warnings venster

Sinds enige tijd is het op m'n werkstation onmogelijk om het venster met Warnings te openen. Dat dit venster een belangrijk hulpmiddel is om te zorgen dat je model in orde blijft heb ik in mijn vorige post uiteengezet. De oorzaak kon ik echter niet vinden en ik heb me er op een gegeven moment gefrustreerd bij neergelegd.

Totdat ik op revitforum.org ergens plompverloren in een discussie over IFC import ineens ene "taurerm" hoorde zeggen dat de oorzaak was te vinden in de Tekla IFC import add-in. Uiteraard heb ik dat eerst eens getest, maar inderdaad: direct na het verwijderen van deze add-in, bleek het Warnings venster weer toegankelijk.



Dus bij deze een oproep aan Tekla: neem deze bug zo snel mogelijk weg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten